استاد دانشگاه مازندران گفت: همیشه یک سری حقایق و مسائل در کشور وجود داشته و جامعه ما نیز همیشه نیازمند به افشاگری این واقعیت ها بوده وحالا احمدی نژاد باشجاعت این اقدام را انجام داده است .

"اکبرلطفی" روز جمعه در خصوص مناظره پخش شده میان احمدی نژاد و موسوی ، با بیان اینکه تاکنون این حقایق برای مردم ما بازگو نشده بود به خبرنگار ایرنا گفت : این در حالی است که آقای احمدی نژاد در طول این چهارسال برای بیان این واقعیت ها آمادگی داشت.

وی با بیان اینکه مردم در روز 22خرداد سرنوشت آینده کشور را رقم خواهند زد تصریح کرد: این حق مردم ماست که از حقایق کشور خود مطلع باشند.

وی اضافه کرد: احمدی نژاد مردم را از برخی حقایق که حق آنان است بدانند، آگاه کرد.

این استاد دانشگاه اظهارداشت:البته اشخاص و جریاناتی نسبت به طرح مباحث مطرح شده در این مناظره اعتراض دارند اما آشکار شدن این حقایق در راستای آگاهی ‌مردم است.

لطفی در ادامه افزود:با وجود اینکه مردم در هفته آتی سرنوشت آینده کشور را رقم خواهند زد باید این حق را داشته باشند که از حقایق کشور خود مطلع باشند.

وی با اشاره به لزوم مطلع شدن مردم از برخی حقایق تصریح کرد: آگاهی مردم از برخی وقایع کشور در انتخاب شا‌ن موثر خواهد بود و احمدی نژاد مردم را از برخی حقایق که حق آنان است بدانند، آگاه کرد.

به گفته وی افکار عمومی به واقع از برخی اطلاعات وحقایقی که مطرح می شوند، رضایت دارند.