در پی حمله به برخی ستادهای حامی و پاره کردن بنر ها ، پلاکاردها و اقلام تبلیغاتی ، ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد با صدور اطلاعیه از هواداران خواست ضمن حفظ آرامش و بردباری و رفتار متین و مهرورزانه، از هر گونه رفتار تند و مقابله به مثل به شدت پرهیز نموده و در صورت لزوم مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی مرتبط و ستاد مرکزی گزارش نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع ملت بزرگوار و قدر شناس ایران اسلامی می رساند اخیراً به بعضی از دفاتر ستادهای حامیان جناب آقای دکتر احمدی نژاد حمله و بنر ها، پلاکاردها و اقلام تبلیغاتی مرتبط با دکتر احمدی نژاد را پاره کرده¬اند که خوشبختانه با شکیبایی ستادهای حامی و درایت مراجع ذیربط کنترل و متخلفان در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته اند.

لذا از کلیه ستادهای هماهنگی حمایتهای مردمی دکتر احمدی نژاد در استانها و حامیان خود جوش درخواست می شود در صورت برخورد با حوادث مشابه ضمن حفظ آرامش و بردباری و رفتار متین و مهرورزانه، از هر گونه رفتار تند و مقابله به مثل به شدت پرهیز نموده و در صورت لزوم مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی مرتبط و ستاد مرکزی گزارش نمایند.

همانطور که ذکر شده است، شیوه های تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که توام با تخریب و تحریک است نشان می دهد قصد دارند فضای خفقان تبلیغاتی ایجاد نمایند. لذا هوشیاری و دقت عمل ضروری است.